środa, 27 marca 2013

Srututu

Tak  se ;\ Dzisiaj bardzo mi się chcę spać .. .. ostatni dzień SQL przed przerwą
Do tego 'kumpela' powiedziała wszystkim ze mam randkę z najbrzydszym i najgłupszym chłopakiem z klasy jestem kurde taka wściekła normalnie same SMS ''uuu Zuza poszłaś na randkę z Patrykiem  normalnie jak ją zobaczę .. -_-  Sama mi i kumpelą czaszki miażdżyła i jeszcze mówiła że wcale nas nie goniła -.- Normalnie szkoda mi się gniewać bo bardzo ja lubię ;_; Pewnie mi przejdzie xD

A na lekcjach :
Angielski - Nynene Nie mieliśmy PD więc nie poszliśmy na poszukiwanie jajek :C A konkretnie to czekolady *,*
Na religii grałam sb w Pou na fonie :3
Na przyrodzie ogl. film ' Magiczne drzewo' xDD
Ymm noo na matmie jak zawsze śmiechowoo :3
Na Polskim sprawdzian a konkretnie to klasówka z czasownika
A na 2 polskim dokończenie filmu ;D
A wf nie było *O*

I zmienię sb w końcu kolczyki naaa :
 

(Babeczki)

No to tyle :D
bb

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czy ja cofnęłam sie w czasie? Bo ta notka jest napisana 28, a u mn jest 27 O.O (wiem, że można zmieniać datę)

Oszehh ♥ pisze...

Możliwe *,*

Anonimowy pisze...

Przecież nie mieliśmy tego szukania . Luudzie -.-

Oszehh ♥ pisze...

no właśnie napisałam że NIE poszliśmy ._.