poniedziałek, 16 września 2013

Mój Pou mnie naśladuje :O

Hej Hej *O*

Aktualnie bawię się moim pou c; (Jak coś jestem Oszehh w POU )
 No i co .. ._. Dostałam 3- ... i..
opiszę wam lekcje XD

Przyszłam na 8:00 z nadzieją jak Zuzia mi powiedziała że mamy matme
Ale matmy nie było \;
Polski -  Musiałam z Patrykiem ;_;
Em.. Nic ciekawego
Matma -  Był sprawdzian *--*
WF - Pani Luiza mnie nie lubi ;_; XD
Historia - Zastępstwo na dod. Polski x.x

Ta da ? XD
 A w październiku wyruszam na dzień otwarty do 2-ch szkół *.*
A ! Pokażę Wam nowy dom dla mojej pierwszej rodziny ( stworzyłam w tym mieście około 5 rodzin XD )

 

Kuchnia

 

Jadalnia

 

Łazienka

 

Salon


Łazienka na górze

 

Pokój Córki

 

Pokój mojej Simki *.*

 

Pokój Syna

A to jak się moja Simka kąpie w tej mega wannie *o* 

 

^0^

Pobrałam większość tych rzeczy z neta *o* Jeśli jesteście zainteresowani wpiszcie se w google The Sims 3 Store chomikuj ; ) tzn.. ja pobieram z chomikuj nwm jak Wy xd

Wtedy wyszukujecie sb folder downolands w the sims 3 i wklejacie SimPacki ( Wiem tylko jak wklejać  SimPacki XD )

I paczać na moją tablicę magnetyczna xd
 

Tak ogólnie.. To chyba wszystko .. A no tagg ! Podoba wam się nowy wygląd bloga ? xD 

PS. Gdzie mogę kupić szelki ? ^_^ Mam pomysł na strój tylko nie mam szelek ;_; .. Najlepiej podajcie sklep lub stronę w komentarzu ^^  

To tyle, bb ;**



Brak komentarzy: