wtorek, 10 września 2013

Mam dobre oceny. o.O

Siema *.*
Okazało się że mam LEPSZE oceny od ZUZI to jest nie możliwe ! Dostałam wczoraj piątkę, dzisiaj dwie piątki z historii  i zaliczyłam sprawdzian z matmy ( A zuzia NIE )
 Jestem  z Siebie dumna *.*
No ja jestem w takim szoku że po prostuu *OOOOOOOOOOOO*
Dbr teraz opiszę moje wspaniałe lekcje ♥

1.  Informatyka - Hahaha , Cały czas chciało mi się śmiać z nauczyciela
2. Informatyka - Dalej się śmiałam i nie mogłam oddychać więc musiałam oddychać przez usta ;_;
3. Matma -  Zaliczyłam sprawdzian *O* 0 błędnych odpowiedzi *.*
4. Nic ciekawego
5. Historia - Dostałam dwie Piątki !
6. Polski -  Pani przesiadła Zuźkę więc nie mam jak dawać jej karteczek z napisem " Fuck "
7. Wychowawcza - Chłopcy poszli grać mecz a dziewczyny + Cipek ( Kuba ) , Michał i Marcin zostali i dyskutowaliśmy na jaki film pójść .. W dodatku mamy zrobić na Dzień Chłopaka prezenty wykonane własnoręcznie + batonik i  kartka c;

Wymyśliłam że kupię Danio i wezmę słoik po Majonezie i zjem na środku korytarza potem umyje słoik   pomaluje oraz nakleję naklejki z autami , ursusami, małymi fiatami czy innymi i dam jako skarbonka C: 
Dobry Pomysł ? XD

Poza tym znowu mam Frugo.. Uzależniam się XD 
 Wgl to na Polskim coś tam o jakieś balladzie gadamy  , pani mówi " fantazja " a ja myślę o moim jogurcie 
Na Historii  - Jagieło coś tam coś tam , ja - Dżagieło ? o.O >,<
Odbija mi .. A wczoraj z kuzynką bawiłam się że patatajamy na swoich tęczowych jednorożcach przez Tęczolandie X.X Szczerze ? Fajnie było XD

Myślę w tej chwilii jakie zdjęcie tu dać aby nie było pusto...  Hmm..

 

Ten obrazek Wydaje się idealny *o* Boo.. Pani Luiza wróciła ^^ 

Dobra to na tyle bb ;*

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

*OO* ja nigdynie piłam frugo *^^* jestę odmieńcę T^T głupie sklepy w których nje ma frugo :@ ~pikek^-^

Oszehh ♥ pisze...

Kup przez allegro C;