piątek, 3 maja 2013

Hahaahh :D

Jnmg, co się dzisiaj wydarzyło dzwoniłam do różnych ludzi z klasy m.in do truskawki i  pytałam się o pracę domową byłam z kakaukiem w parku i mówiłyśmy że odrabiamy lekcje w parku masakra truskawka się nabrała a tak poza tym jak to czytasz to to był żart :)
 No i tak byłam w parku pod amfiteatrem i kupiłam popcorn 2 x lody i watę cukrową no i takie tam
Nie zapomniane wrażenia XD Bekałyśmy na zawołanie mówiłyśmy głupie słowa i wogóle a poza tym robiłam se jaja z NDiNZ X_X Przemieniłam to w W11 , Trudne Sprawy i Ukrytą Prawdę w jednym :o
i mam prośbę !!! DUŻĄĄ !!!

W KOMENTARZACH PROSZĘ O KOM O TREŚCI " KAKAUKO ZAŁÓŻ BLOGA " MUSZĘ JĄ PRZEKONAĆ ;_; ALBO CHOCIAŻ NA CZACIE xD

Noms - Doczekałam się pocałunku pary z serialu *O* (takiego jakby ._. ) Tyyy wiesz o co mi chodzi >_<
Spooko papap ._.  i fota taka czegoś
 

Słodki co nie ? :3 ^

8 komentarzy:

Oszehh ♥ pisze...

KAKAUKO ZAŁÓŻ BLOGA

Anonimowy pisze...

Kakauko załóż bloga

Oszehh ♥ pisze...

Yeah ! Nyannana

Anonimowy pisze...

Kakałko załurz bloga!

Anonimowy pisze...

Kakauko załóż blog !!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

No chyba nie ;_;
Kakałko XD

Oszehh ♥ pisze...

No chyba tak
Jakiś przechodni żul .___.

Anonimowy pisze...

kakauko załóż bloga ;___;~pikaczu