środa, 4 czerwca 2014

Mangowo!

Ohayo! 

 Oceny na koniec roku już prawie wystawione. Jak na razie wiem jedynie, że mam 4 z muzyki (Pan się zlitował). Uważam, że zasłużyłam sobie na takie oceny jakie mam. Powinnam się stosować do moich planów, które wymyśliłam w wakacje, ale ja wolałam się obijać i nie uczyć. Mam za swoje.


 Ostatnio wzięło mnie na mangi.  Wybrałam się do empiku i stwierdziłam, że potrzebuje czegoś. Zainteresowała mnie manga "Rewolucja według Ludwika". Manga była w folii, dlatego musiałam poczytać o niej na internecie, wydawała się ciekawe, tak więc kupiłam ją. Po powrocie do domu otworzyłam, powąchałam (kocham zapach nowych mang) i przekartkowałam. Po przekartkowaniu mangi, wydawała mi się okropna, aż nie chciało mi się jej czytać, bo myślałam, że to hentai. Lecz książki po okładce oceniać nie wolno. Zabrałam się za czytanie, okazało się, że manga była niezwykle ciekawa i wciągająca, a także zabawna. Chciałabym 2 tom. 
 Drugą mangą jaką przeczytałam była "Strażniczka Orelianu". Pożyczałam Julii "Rewolucję według Ludwika", natomiast Julia pożyczyła mi tą mangę. Wchłonęłam ją błyskawicznie. Była cudowna, piękna kreska, wzruszające, zabawne, pełne akcji momenty. Fabuła była ciekawa, zakończenie przewidywalne. Polecam!
 Trzecią i ostatnią jaką dotychczas przeczytałam jest "Madoka Magica The Different Story". Skończyłam ją czytać dzisiaj rano, znowu wstałam o godzinie 4-tej i nie miałam co robić, manga była pełna akcji. Brakowało jedynie postaci takich jak Homura, Sayaka i inne czarodziejki. Fabuła skupiała się jedynie na Mami i Kyoko. Homurę można było zobaczyć pod okładką. Inna historia jest bardzo ciekawa, aż interesuję mnie jaka jest oryginalna. Być może kiedyś przeczytam na internecie, lub kupię/pożyczę. Na razie muszę czekać na 2 tom. Podobała mi się najbardziej z wszystkich wymienionych. 

Była to notka bardziej o recenzji mang, mi się bardzo ten temat podoba.
Mam nadzieję, że notka się spodobała.
Już posiadam pomysł na kolejną, ale nie chcę mieszać w tematach, więc umieszczę ją niebawem. 
Sayonara! 

1 komentarz:

Unknown pisze...

AWWWW~`PIĘKNA MUZYCZKA ORAZ WSPANIAŁY BLOG.
http://kasumivkato.blogspot.com